Tuesday, July 14, 2009

D i e t ?? kurus = Stress (Minta petua dari kawan)~

aqma ma: salam zana
aqma ma: bg petua cm ne nk kurus
aqma ma: :))
Zanariah Suri: salam..
Zanariah Suri: hehehehe..
Zanariah Suri: ko bknnyer gemuk pun...
Zanariah Suri: aku pun ne lah kurus.
Zanariah Suri: biase jer lah.
aqma ma: hehe
aqma ma: dh gemuk nieh zana
aqma ma: ye, betul..lg2 mse ko sanding dulu..
aqma ma: berubah betul
aqma ma: meh la share petua
aqma ma: :D
Zanariah Suri: ermmm,,,,biase jer lah..
Zanariah Suri: aku stress keje gaknyer.
Zanariah Suri: 2 yg kurus kot???
Zanariah Suri: nape,,,kat sekolah dulu
lain sangat ker bezanyer?
aqma ma: oooo
Zanariah Suri: :)
aqma ma: sbb stress leh jd kurus yeh
aqma ma: ha a
aqma ma: len laa
aqma ma: mmbe2 kite smue ckp ko len
aqma ma: byk beza sgt
Zanariah Suri: same jer ler..
Zanariah Suri: dulu kan pakai tudung labuh,,,ne nak nmpk.
Zanariah Suri: huhuhuhuh..

aqma ma: ooo
aqma ma: x, len laaa
aqma ma: len sgt dulu
aqma ma: meh kongsi rahsia
aqma ma: :p
Zanariah Suri: rahsia per lak 2?
aqma ma: rahsia cm ne leh kurus
aqma ma: hhehe
Zanariah Suri: ape dier?
Zanariah Suri: kongsi ler ckit.
Zanariah Suri: huhuhuh.
aqma ma: erkk
aqma ma: aku nanye ko
aqma ma: cm ne leh kurus
aqma ma: nk minta petua..dan ape rahsianye
Zanariah Suri: ooowww..aku xder petua paper lah kemek oooiiiii.
Zanariah Suri: cume jngn mkn mlam..
Zanariah Suri: nak mkn pun,,,,sebelum pukul 8mlm taw.
Zanariah Suri: jgn minum ais bnyk sngt.
Zanariah Suri: breakfast mesti mkn..
Zanariah Suri: bnyk mkn buah2han.
aqma ma: wahhh
aqma ma: ha, cm nieh la..
aqma ma: bgus2 nieh
aqma ma: betul tue
aqma ma: hehe
aqma ma: tp, kekadang mlm aku tibai gak
aqma ma: hahaha
aqma ma: tue yg nek bdan
aqma ma: adeh
aqma ma: :(
Zanariah Suri: alah,,,skali skala xper lah..
Zanariah Suri: boleh jer..
Zanariah Suri: jngn hari2..
aqma ma: ooo
aqma ma: gitu
aqma ma: leh wa nieh
aqma ma: hehe
aqma ma: tp, efect ke klu kite byk mkn nasi?
Zanariah Suri: memang.
Zanariah Suri: nak mkn nasi dlm kuantiti ckit..
aqma ma: ooo
aqma ma: aku nah dgr, if nak kurus
aqma ma: jgn mkn nasi
Zanariah Suri: pg 2..ko minum lah oat ker????nesvita ker???jnji kenyang pg 2..
aqma ma: nak mkn pn, lauk je
aqma ma: nasi jgn mkn
aqma ma: hahahaha
aqma ma: ooo
Zanariah Suri: dlm tnghri,,,,,ko mkn lah buah2han..
aqma ma: oat nie bgus2
aqma ma: aku jrang mkn pg
aqma ma: slalu kje skali tghri
Zanariah Suri: lg satu,,,klu nak mkn mlm gak,,,mkn lah sup sayur2....minyak2 kurangkan..
Zanariah Suri: tp,,aku dah kawen nie,,,xder lah berpeluang pun nk diet nie..
Zanariah Suri: laki suh mkn,,,kene lah mkn taw.

aqma ma: ooo
aqma ma: bgus2
aqma ma: byk petua ko bg nieh
aqma ma: hehe
aqma ma: jap aku nk salin
aqma ma: biar igt skit
Zanariah Suri: (ketawa)
aqma ma:
aqma ma: hehe
aqma ma: betul nieh aku salin
aqma ma: lagi2
aqma ma: ;p
Zanariah Suri: haahhhaaahh.
Zanariah Suri: 2 jer lah..
aqma ma: :D
aqma ma: bukan pe
aqma ma: aku rse bdan aku dh nek nie
aqma ma: hahaha
aqma ma: petua org len xleh ikut
aqma ma: nie, ko bg petua
aqma ma: rse nye len cube
aqma ma: hehe
Zanariah Suri: ape petua org lain bg kat ko???
Zanariah Suri: cite ckit?????
aqma ma: tue laa
aqma ma: jgn mkn nasi

Zanariah Suri: tp senaman....lg bgs..
aqma ma: if nk mkn, mkn lauk je
aqma ma: nasi jgn
aqma ma: adeh, mneleh xmkn nasi
Zanariah Suri: 呵...哈哈哈!(Gelak)
aqma ma: hahahaha
Zanariah Suri: salah 2...
aqma ma: senaman tue, aku pling rajin sesangat
aqma ma: hehehehehe
aqma ma: :D
Zanariah Suri: pemakanan 2,,,klu jge sngt,,,,leh jatuh sakit taw..
Zanariah Suri: dah semua xnak mkn...
Zanariah Suri: nak diet jer..
Zanariah Suri: betul x???
aqma ma: yup
aqma ma: tul gak tue
aqma ma: dlam buku pn, nk mkn kena seimbang
aqma ma: berserta dgn senaman
aqma ma: hehe
Zanariah Suri is typing a message.
Zanariah Suri: tahu pun ko.
aqma ma: ;p
aqma ma: okeh zana, aku cube ikut petua yg ko kasi nieh
Zanariah Suri: okay.....dah kurus nnti,,,jgn lupe inform kat aku taw..
Zanariah Suri: hehehe.
aqma ma: hahaha orait

Ahaksssss, inilah cite yang dpt dikongsi tuk dibaca, memang kena praktikkan nieh.. :)

No comments:

Post a Comment