Tuesday, January 4, 2011

Happy New year 2011


Mood  : Kembali bekerja 
Place  : At Office 


Masih belum terlewat rasenye untuk aku wishes kan, hukhuk .. : D


" Selamat Tahun Baru 2011 " Wishes yu, sukses always. P e a c e !!


Neway, ape yang berlaku sepanjang percutian ye ? entry yang lepas, ade aku selitkan story aku nak berpindah rumah, .. Ya ya, we done to moving reader's. Sepanjang 3 hari aku dan husb dirumah, kami banyak menghabiskan masa bersama, mengemas bersama, brekpes + lunch + dinner juga bersama sama didalam rumah. Happy sangat reader's : ) situasi keadaan sekeliling juga, agak privacy dan juga tenang. dalam erti kata yang lain, ini pengalaman baru bagi aku. sebab sebelum neh aku tak pernah lagi nak moving moving neh.. Sangat menghargai pengalaman yang baru ini hikhikhik . 


Okey, dah alang alang post entry pasal nak ucap selamat tahun baru, aku nak cerita sedikit tentang malam tahun baru aku, aku dan husb sambut kat rumah aje. sebelum malam hari itu kami tak plan pun nak tengok wayang ke ape ke, cume ade plan nak beli barang barang dapur sikit dan langsir baru wink wink. before malam tahun baru, kami nonton wayang " damping malam " picture promote cite neh ala ala ghost gitu, wow .. seram ya !! ending cerita nie memang buat aku sedih lak tue kekeke . Mengisarkan sebuah keluarga, mak  kepada isterinya ada pendampingnya. actor ahmad idham, amy mastura, azizah mahzan, eizlan yusoff  : )  cerita neh baru je keluar, jadi aku suggest kat korang gi lah tengok. kalau nak rase meleleh campur seram kuku kekeke. 





Oh oh melalut sudah aku yek hikhik, walaupun kami sambut dirumah, tapi kan rumah kami yang setinggi 10 tingkat tuh boleh nampak pemandangan di KLCC, hah teruja sangat aku time tuh.. Lalalala ~ dapat jugak aku tengok pemandangan bunga api pada malam tahun baru, tapayah pusu pusu pegi tengok kt KLCC , dari rumah pun dah boleh nampak yuu hahahaha rasenye bukan saje di KLCC boleh nampak, ditempat tempat lain pun aku dan husb boleh nampak hakhakhak aku memang tak sempat nak capture pape gambar bunga api sebab kamera tiada dalam tangan, dan juga henset aku taboleh nak zoom in out ngeh ngeh : D pape pun kami memang enjoy sesangat yekks.

Jadi .......... 


H a p p y . n e w . y e a r . R e a d e r s !!

Ikhlas 

..........................................
Akma



No comments:

Post a Comment