Thursday, April 1, 2010

hero entry bawu Ainzz ..

Oh no no..

Bile bace entry yang Ainzz tuleh, teringat aku kat sorang kawan neh, sekelas aku..

Naluri die dolu memang begitu, seakan akan lembut gitu, melenting pun tetap nada rendah je Eceh :P satu sekol tahu, memane die gi mesti pakai celak, (eyeline) bwah mate..

" Totally " sekarang dah berubah sangat sangat sampai aku tabape nak kenal memula bile die add aku kat FB, bile aku nampak friend mutual die majoriti dari skolah aku, aku pun ape lagi tangan pun approve, tapi tataw lak kawan aku sorang neh.. Hehehehe, lawo dier sekarang, kaum aku pun kalah seh.. Sungguh!!


Tak salah kalau naluri tueh memang dah dilahirkan camtu, cume janganlah diikutkan sangat nafsu tu, sehingga boleh mengubah watak yang telah dijadikan Allah semulajadi, ada nya lelaki.. Cewah ~


P/s : Papepun, sesame doakan..




Ya... sori k, post neh kalau ko terbace,
cume sedih bile tengok ' diferent bout you'


No comments:

Post a Comment