Thursday, June 30, 2011

Bile perut krokk krook..


Hari ini aku puase ganti dan sunat, alhamdulillah hari last tuk mengganti.. Lagi sebulan sahaja bulan ramadhan akan tiba, umat islam akan menjalani ibadah puase, aku tidak terkecuali .. harap harap tahun depan puase ganti aku sikit, wink wink.. kalau dapatlah, coz bulan puase kali ini, kandungan aku dah 8bulan.. tengah sarat mase tuh.. ah ah ; )


Menu Utama waktu berbuka hari ini, aku ingat nak masak daging kari bersama kentang, ikan sardin goreng wif sambal belacan.. mudah dan cepat .. hehehe, maklumlah ibu mengandung neh bekerja, time out pun jam 5.30pm, itupun dah terkejar kejar.. siap siap, pikir nak balik rushing tuk masak.. dah jadik rutin harian aku, alhamdulillah, mase preggy neih masih kuat untuk memasak, ngeeee ~ : D 


Meh la aku nak share gambar penuh selera tuk tatapan blog ini, uncle G help help ! hikhikhiks -







** p/s : Cam belum beli, tunggulah nanti.. 
upload gambar lauk pauk bebanyak, hahaha : P

2 comments:

  1. behnya kari daging...makan dengan roti pun enak ni...ishh ishh...napsu sungguh...

    ReplyDelete
  2. Yehaaaa.. pagi neh kat opis, mmg cicah ngan roti.. pelawa opismate makan ;)

    ReplyDelete