Wednesday, June 22, 2011

Dear, your Opinion plse ..


Dekat sebulan sudah my cam rosak !! hampir tiga tahun jugak aku guna, maybe dah sampai masenye nak yang baru.. hahahaha.. Cam aku tuh, 8.0 megapixels, jenama Olympus.. aku dah try pegi HQ Olympus di Mont kiara, tanye customer services kat sane kalau repair, bape kena bayar.. then tengok punya tengok, CS cakap dalam RM276 gitu.. Hussshh hushhh maheinye harge.. CS tuh, siap pomote kalau nak trade in pun boleh.. ada promosi lagi cuma tambah RM410 dah boleh dapat Cam Olympus 14.0 Megapixels 5X Zoomes : D gambar pun cantik, dan dan 14.0 megapixels kan.. Uptrend skit lah.. Aku cuma ambil pamplet je, fikir fikir dulu nak tukar ke tak ??


Banyak gak kedai aku survey, sume harge lebih kurang aje.. yang jenama Olympus macam aku nak tuh, paling paling beli baru dalam RM549 camtu.. Aku try jugak jalan kat digital mall, ade jenama lain FUJIFILM orang kedai tuh cadang, 14.0 megapixels 3X Zoomes aje, tapi gmbar boleh tahan, shape pun shape.. Harge boleh dapat RM 330.. itu, last price die boleh bagi.. sampai sekarang aku tak buat buat keputusan lagi.. 


Nak survey lagi ke hah ??


Korang ade pendapat tak, meh laaa share dengan aku.. mane tahu korang pernah survey Cam kat area KL / Selangor yang murah murah ke kan, ade bagitau aku..



Thanks, my loverly reader's : )


No comments:

Post a Comment