Friday, January 20, 2012

Finally.. Im get it !!


Syukur kehadratnya, keinginan aku tahun lepas.. akhirnya terjawab juga : )
Happy sesangat, doa aku dimakbulkan.. since sebelum aku bersalin lagi, memang aku niat untuk mencarik kerja baru..


Khidmat aku kat sini, sampai hujung bulan ini sahaja, Insyaallah..
Aku akan rindukan suasana, kawan kawan, dan juga gaduh gaduh sayang kami disini..
Hopefully, aku dapat sesuaikan diri, cause ini penghijrahan aku yang pertama.
Banyak benda aku belajar, selama lima tahun aku disini.. dari zero ke hero inn.. ah ahhh : P


So sekarang aku tengah menyiapkan kerja yang ada, sebelum aku berhenti..
About company baru aku nanti, more better than this !! Salary, position, lebih lagi.. alhamdulillah
Ini rezeki aku dan keluarga, Rezeki anak kami juga.. ; )



" WELCOME FEBRUARY 2012 " Cannot wait-lah.. ahahahaha : D

No comments:

Post a Comment