Thursday, January 12, 2012

Si Manjaku


Entry pertama ditahun baru ini, Welcome 2012, 2011 melabuhkan tirai nye.. Mungkin sedikit kelewatan disitu, untuk aku update pasal tahun baru.. Neway, hope your wishes sume dah tercapai.. Aku ? Sudah bergelar ibu, antara satu wishlist pada tahun lepas.. OKEYH !! Hehehe..


Entry tahun lepas aku ade cerita pasal nak update gambar sitecik aku kan ? Haa, sekarang barulah ade mase lapang sikit untuk aku paparkan, Cehh Cehh : P


Enjoy Friends..




Gambar kat atas ni, diambil sehari sebelum sitecik genap dua bulan.
Hari itu jugak wat Majlis Cukur Jambul die :)

Susah ko, nak cukur rambut anak aku neh, sebab tebal benor : D




Yang ini pulak, aku capture time pukul 12 tengah malam.. 
Liat betul sitecik neh nak tido, die nak ajak aku berborak, nak layan die..



Yang ini pon samelah jugak, hari berlainan aku capture, 
mase ni pun susah die nak tido, berborak bukan main sitecik aku neh : D



The lastest pic sitecik aku, weekend lepas, before nak pergi jalan jalan.. 
dan try baju baru yang aku beli untuk die..Bukan main posing lagih, Ewahh .. : P




Next week, 20hb ini genap umo simanja aku empat bulan, sekarang die dah pandai nak orang layan die berborak, kalau tak siaplah die uweekk wekk nangis.. before ini, rileks je. Perubahan umo lah kate kan.. dah tahu gelak, mengekek ngekek, gelak kalau kite mengacah.. Time tuh moment yang paling best sangat, senyum nampak gusi die, hati aku pun jadi tenang tengok  ; ) Sweet Tau !!

 IBU   AMMAR

No comments:

Post a Comment