Wednesday, July 20, 2011

Simple dan bertenaga

Salam Reader's,
Selamat pagi semua ,


Sihat tak korang ye ? aku sihat walafiat alhamdulillah..
Brekpes harini korang melantak ape ?
Aku tapau beli roti gardenia dengan bancuh milo panas aje, Mantoppp sehh ; )


Kenyang perut aku dah, kang agak agak lapar, reti reti lah bancuh milo cicah roti  lagi, wokehhh
Rase nak bancuh aje air nescafe atau kopi susu, tapi kan tak bagus untuk ibu mengandung, huaaaahhhss : (


Tedia roti gardenia (khas bagi orang berpenyakit)


Heekkkkk (aku tak sakit) , tapi aku suka jugak makan roti ini, dan sedap jugak cicah dengan air milo tadi, jap lagi mesti aku ulang cicah lagi, muehehehehe


Okehlah tuh, dah kenyang perut, baru semangat wat keje...
Semangat ke ??


Grrrrrrrrrrr, hahahahahahah : D

No comments:

Post a Comment