Friday, August 12, 2011

Ramadhan ke -12


Sekejap mase berjalan, tahu tahu aje sudah puasa ke dua belas.. lagi berapa hari ye, nak raya ? cer kire cer kire.. ehehehe, tahun ini tataw lagi dapat shopping ke idak.. tunggu rezeki dapat bonus je neh, harap harap adelah.. tak banyak half hour pun tak mengapa, janji ade kan kan : ) ngeee's


Atleast kalau ade, boleh-lah beli sepasang baju dan kasut bawuuu.. dah lame benar aku tak membeli kasut, seingat aku kali terakhir pun adelah tahun lepas.. before bergelar puan : P miahahaha 


Hari tu, saje menyebukkan diri kat kompleks PKNS SA, mengisi mase rehat, sambil mencuci mate yang terang neh, berkenan sangat dengan baju ala ala jubah, berkain chiffon.. so sweet, so cantik sangat dimata. sebab tang leher baju penuh dengan manik tau, kire mase raye nanti tapayah pakai aksesori etc rantai panjang pun tak ape.. sebab manik nye ala ala susunan rantai gitu.. alahai.. tetibe rase nak beli petang neh.. gagagaga : D gigit jari dolu yeh..


Selalu aku memang camtuh, time nak usha memang ade, try pergi lagi sekali sure dah habis.. kaler yang nak sume dah dicurik.. korang penah tak macam aku ?? bile jadik situasi camtuh, mulalah hati berkata " ruginyelah tak beli dulu" hauhau weee's : ( sedih diwatnyeee .. 


Okeh, balik neh ingat nak singgah bazar beli kebab.. tunggu hubby balik, terus siap ke bazar.. tekak rase nak makan kebab lah pulak.. tetibe boleh teringat kebab kat alamanda putrajaya.. yang rotinye 'pita' .. sedap sedap.. tapi idoklah aku nak membeli sampai ke alamanda sana tuh.. cube carik kat bazar bazar sini je, walaupun rase tak same.. janji namenye kebab, time preknen neh asal boleh je kat tekak neh semua benda nak dimakan ; )



Alhamdulillah buat mase ini, semua makanan yang nak aku makan aku dah makan.. istilah mengidam tuh, takde kott.. orang tanye aku, de ngidam tak ? aku cakap ngidam tuh takde sangat.. cume ape yang nak dimakan semua dah dapat.. : D



** mintak maaf , gambar tuh  wat korang terliur,
thanks to Uncle G sebab sudi capturekan : P


No comments:

Post a Comment