Wednesday, August 3, 2011

Update si comel : 32 Weeks


Minggu nei aku kena datang KKP untuk buat check up lagi, now every two week kena jumpa misi, selak perut bagai.. slot yang tuh memang aku paling suke, sebab boleh dengar jantung baby berdegup.. dap dup dip bunyiknye yuu.. hehehe dan boleh tahu perkembangan kesihatan aku, serta boleh tanye soklan cepumas kat misi.. yang paling wat aku wisau, time uji air kencing.. ohoo nooo, memang taboleh lupe since dah ade detect previous session dulu.. huahua, taboleh lupekan langsung ! haa, tuela memandai je before checking ko pergi melantak makan tengahari dulu dengan air teh o ais limau, kan dah sah ade sugar.. Lepas aje kejadian tuh, memang setiap kali misi nak book appointment memang aku akan mintak check up pagi.. dah tanak checkup belah tenghari, kang tapasal pasal ade sugar lagi, SERIKKKK NO !!


Ok, fine..


Perkembangan baby aku sekarang, banyak gerakkan dapat aku rase, seperti ombak aje aku tengok perut aku bile baby buat movement.. kengkadang geli rasenye sayang : ) 


"anak ibu main ape tuh kat dalam, nak geletek ibu yeh" alolololo comelll ^_^


Kengkadang aku boleh rasekan macam every minute ade detak, membe aku ade cakap, nanti dah besar sikit kite akan rase baby tersedu.. oh, mungkinkah ? firasat aku kate ye.. sekarang aku memang dah dapat rasekan, hehehe so awesomee tau.. ;) pengalaman manis betul mase mengandung ni.. banyak perkara yang kite lalui before proses kelahiran.. Ini baru sikit aje, saat kelahiran nanti tataw macam mana, aku harap moga dipermudahkan kelahiran baby aku.. moga semua berjalan dengan baik serta lancar.. dan baby baik baik aje.



Tak sabarnye-lah nak tengokk si comel ibu neh : )




Comell sangat sayang ; )


No comments:

Post a Comment