Thursday, August 18, 2011

Semalam, aku jalan sakan


Tediaaaaa, memang betul semalam satu selangor kot aku memusing.. boleh caye ke ? hekhek : P


Alkisahnya, semalam kan cuti sempena nuzul quran, jadik aku nak gunakan cuti yang ade dengan sebaiknye..Ni semua gara gara nak carik jubah kaftan yang memenuhi citarasa hatilah sampai sanggup pusing dengan hubby, dari seksyen 15, ke Ole ole shah alam, singgah ke tesco shah alam, tak juga jumpe jubah yang sesuai.. terus ke subang parade, ke jaya jusco bukit raja, sampai ke Giant shah alam, fuhhhhhhh ~  penatnye lahai, tekak neh rase kering je, tawaf dua kali aku kat dalam Giant tuh, tengok kedai sana takde, kedai sini pun takdak.. last last jumpe jugak satu kedai nieh, banyak jugak patern yang ade, cube try test aku, semua jubah yang aku nak, tapi semua taboleh.. sebab senteng !! walahhhh, dah ade, senteng pulak... adekah aku tinggi sangat ?? konfius sekejap, hahaha : D


Fikir dua tiga kali aku, tanye pendapat hubby camane, die ikut aku aje mane yang ok.. hehehe, aku pulak rase macam belah bahagi.. dan aku wat keputusan taknak lah.. sebab aku nak pakai time raye, kalau dah senteng sure aku rase tak selesa nak jalan nanti.. aku decide, last tempat nak aku tuju ke kompleks PKNS SA.. sampai sane aku jenguk satu kedai aje, sebab semua kedai kat situ aku dah tengok.. satu kedai aje yang ade, terus masuk kedainya, ambil jubah yang aku penah survey dulu dan cube.. ok fine, dah wat keputusan nak ambil jubah tuh.. ngeeee's : P


Akhirnya, dapat juga satu baju tuk dipakai raya.. colour same dengan hubby.. yehyehhh ^_^ banyak tempat kami redah, shoping cuma dua plastik aje.. punyelah banyak tempat pegi.. semata mata nak carik yang berkenan dihati.. kelass yuu olss.. huahua, jam pun dah pukul 5.40petang, dah penat jalan singgah kejap kat bazar seksyen 18, beli juadah untuk berbuka.. bulan puasa neh, first time aku pegi bazar situ.. best jugak pegi sana, macam macam ado.. tinggal nak pilih aje, hehehe 


Jom tengok, ape yang jadik menu utama kami : )





Nasi Tomato, menu aku


Bihun Sup, menu my hubby


**** pssssstt, Uncle G .. thanks ya !!



Menu sampingan ? adakah ?
Ada, ada.. Murtabak, popia goreng sambal, dan jus mangga : )









wishes to my dear, thank you so much.. 
sebab sudi melayan kerenah isterimu ini mencari baju.

Love you forever, cayang ..





No comments:

Post a Comment